AGENȚIA DE INVESTIGARE FEROVIARĂ ROMÂNĂ

Potrivit OUG nr.73/2019, aprobată prin Legea nr.71/2020, AGIFER desfăşoară, în principal, activitate de investigare a accidentelor grave în sistemul feroviar, obiectivul acesteia fiind îmbunătăţirea siguranţei feroviare şi prevenirea accidentelor.

Avizare accidente / incidente feroviare:newsletter office@agifer.ro

LogoRPL 2021 orizontal

02a1

newsletter Primirea documentelor electronice în conformitate cu prevederile OUG 38/2020: agifer@agifer.ro

Ultimele Investigații Deschise

21/07/2022

S-a decis deschiderea unei investigatii pentru incidentul feroviar produs la data 21.07.2022, ora 09:43, pe raza de activitate a Sucursalei Regionala CF Craiova, pe firul I de circulație dinspre Craiova spre Banu Mărăcine, privind depășirea vitezei cu 10 km/h stabilită în BAR de către trenul de marfă nr.68110  ce a circulat la data de 21.07.2022 (aparținând operatorului de transport feroviar Constantin Grup).

28/07/2022

S-a decis deschiderea unei investigații pentru accidentul feroviar produs la data de 28.07.2022, ora 18:12, pe raza de activitate a Sucursalei Regionala CF Constanța, secția de circulație neinteroperabilă Năvodari - Dorobanțu, linie simplă neelectrificată, gestionar de infrastructură feroviară SC Grup Feroviar Român SA, între stațiile CF Năvodari și Nazarcea, la km 22+380, în circulația trenului de marfă nr.66358028, (aparținând operatorului de transport feroviar SC Grup Feroviar Român SA), prin deraierea locomotivei titulare DA 1537 de primele două osii în sensul de mers.

27/07/2022

S-a decis deschiderea unei investigatii pentru incidentul feroviar produs la data 27.07.2022, ora 18:50pe raza de activitate a Sucursalei Regionala CF Craiova, secția de circulație Turceni – Gura Motrului (linie dublă electrificată), în halta de mișcare Gura Motrului, prin depășirea semnalului de ramificație YRT al haltei de mișcare Gura Motrului aflat în poziție „pe oprire”, de către trenul de marfă nr.66344 remorcat cu locomotiva EA 090 (aparținând operatorului de transport feroviar de marfă SC Grup Feroviar Român SA) având ca urmare deraierea locomotivei de toate osiile și a primului vagon în sensul de mers de prima osie, în prisma de balast a liniei de evitare, la km 0+200.

Rapoarte Finalizate Recent