AGENȚIA DE INVESTIGARE FEROVIARĂ ROMÂNĂ

Potrivit OUG nr.73/2019, aprobată prin Legea nr.71/2020, AGIFER desfăşoară, în principal, activitate de investigare a accidentelor grave în sistemul feroviar, obiectivul acesteia fiind îmbunătăţirea siguranţei feroviare şi prevenirea accidentelor.

Avizare accidente / incidente feroviare:newsletter office@agifer.ro

LogoRPL 2021 orizontal

newsletter Primirea documentelor electronice în conformitate cu prevederile OUG 38/2020: agifer@agifer.ro

Ultimele Investigații Deschise

07/05/2022

S-a decis deschiderea unei actiuni de investigare pentru incidentul feroviar produs la data de 07.05.2022, ora 03:53, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Craiova, secția de circulație  București Nord - Craiova (linie dublă electrificată) în halta de mișcare Leu, prin expedierea trenului de călători regio nr.9000, remorcat cu locomotiva EA 814 (aparținând operatorului de transport feroviar SNTFC „CFR Călători” SA), pe firul II ocupat, spre stația CFR Jianca.

11/04/2022

S-a decis deschiderea unei actiuni de  investigare pentru accidentul feroviar produs la data de 11.04.2022, ora 12:45, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Cluj, secția de circulație Cluj Napoca – Câmpia Turzii, (linie dublă, electrificată), în Hm. Cojocna, în circulația trenului de călători Regio nr.3087 (aparținând operatorului de transport feroviar de călători SNTFC CFR Călători SA), prin deraierea peste macazul nr.7, a primului boghiu în sensul de mers al locomotivei titulare EA 798.

06/04/2022

S-a decis deschiderea unei acțiuni de investigare pentru accidentul feroviar produs la data de 06.04.2022, ora 18:20, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Constanța, secția de circulație Dorobanțu – Capu Midia (linie simplă neelectrificată, neinteroperabilă – gestionată de SC Grup Feroviar Român SA), la intrarea în stația CF Nazarcea, la linia nr.2, în cuprinsul schimbătorului de cale nr.5 a trenului de marfă nr.66683006 (aparținând operatorului de transport feroviar SC Grup Feroviar Român SA), s-a produs deraierea ultimelor două vagoane din compunerea trenului (al 37-lea și al 38-lea).

Rapoarte Finalizate Recent